annececchi.reismee.nl

21 juli

Vanochtend heb ik in mn eentje geholpen met het wassen. Daphne was vannacht niet lekker geworden dus die ging nog even uitrusten. Daarna hebben we ontbeten. Dit keer hadden we weer wit brood, dat is hier heel lekker, een beetje zoet. Ik ga proberen wat voor jullie mee te nemen. Ook wat bananenchips.

Toen begon onze trip naar cape coast. Ze hebben hier geen vaste tijden dat de bus gaat. Toevallig toen wij ons terrein afliepen ging er een busje. Instappen en gaan. De mensen hier zijn heel behulpzaam. Ze lopen met je mee naar het volgende 'station', zeggen wanneer je uit moet stappen en controleren of je wel genoeg geld hebt terug gehad.

Nu staat we in swedru al meer dan een uur te wachten totdat de bus vol is, pas dan gaan ze rijden. Er kwam ook zomaar een man in de bus staan die een halfuur heeft staan ratelen over een product dat hij verkocht.

Na een reis van in totaal 5u waren we bij ons botel Hans Cottage. We waren hiervoor omgerekend €6,80 kwijt. We kwamen ongeveer tegelijk met Jasmijn, Nienke en Martien. Toen de kamers verkennen. Thuis zou ik het niks hebben gevonden. Maar blij dat we waren! Warm water! Airco! Een deken om onder te slapen! Een wc die doortrekt! Een koelkast! Iedereen was door het dolle heen. Achteraf heel grappig.

Nadat iedereen uitgebreid gedoucht had gingen we naar de krokodillen die hier bij het botel zitten. We hebben er 1 geaaid!!

Daarna eten in het restaurant. Bijna iedereen had een cheeseburger met patat. Zo lekker. Martien had een biertje besteld maar die zijn hier echt groot! Bijna 650 ml als het goed is.

Nu alweer naar bed want morgen gaan we met zn alle naar Kakum national park met die hangbruggen enz.

Rina en Ries

Weer een hele belevenis. Alles is betrekkelijk zoals jullie merken. Pas goed op jezelf!

Gerrit Janna

Een week in Afrika, en wat hebben jullie een hoop beleefd. Spannend.
Geniet ervan en pas goed op je zelf.

Liefs van ons.?♥️

Kees-Jan

Je merkt pas echt hoe gewoon we dingen hier vinden en hoe rijk wij het hier hebben als het allemaal niet zo vanzelfsprekend meer is.