annececchi.reismee.nl

28 juli

Vandaag weer reizen naar het Hans Cottage Botel.

Na weer 5u reizen kwamen we gaar aan. Ook deze keer weer genoten van de douche. Sinds ons bezoek van vorige week hadden Daphne en ik ons haar niet meer gewassen en dat was na 5 dagen dus echt wel ranzig hahah.

In het restaurant hebben we allebei een hamburger besteld. Na een koekjes lunch en een boterham ontbijt smaakte dat zooo lekker! Toen we terug wilde naar de kamer hoorde we ineens 'DAPHNE!'. Bleken Adrian en Marlin ook hier te zitten! Bij nader inzien wisten we dat want dat hadden ze op facebook gezegt. Maar omdat wij eerst andere plannen hadden voor dit weekend hadden we er niet meer aan gedacht. We zijn bij ze gaan zitten. Ook hun project was niet goed van start gegaan. Niemand op de school waar ze zouden gaan lesgeven wisten dat ze kwamen. Ook waren ze met toetsen bezig tot de vakantie dus ze konden alleen maar nakijken. Ze vertelde ook dat ze dus bijna bij ons op het project hadden gekomen! Blijft toch raar dat elk project zo'n tegenslag krijgt.

De andere die hierheen reizen doen het op een 1 od andere manier toch beter dan wij. Zij doen er maar 2/3 uur over om hier te komen terwijl ze ongeveer even ver moeten reizen.

Morgen gaan we naar Elmina toe. Waarschijnlijk gaan we samen met Anna en eehmm ben even die andere naam kwijt. Ik heb hun ontmoet bij de ambassade in nederland. Hun bleken een week later dan wij ook naar Ghana te gaan om vrijwilligerswerk te doen. Ook in de buurt van Swedru!

Marco

Wat zullen jullie het straks waarderen om gewoon elke dag te kunnen douchen.
Leuk dat jullie weer de andere vrijwilligers tegen zijn gekomen en ervaringen uit kunnen wisselen.

Gerrie

Jammer dat er misverstanden zijn over project...maar ach daar leer je werk van!
Geniet van de dingen die jullie wel kunnen doen!;) wie weet hoeveel je d'r al bemoedigd hebt!?

Kees-Jan

Hoe lekker kunnen een douche en een hamburger zijn?!!!

Beetje jammer dat niet alles zo soepel gaat. Gelukkig kunnen jullie toch stëeds wat dingen doen.