annececchi.reismee.nl

3 augustus

Vandaag ben ik een beetje ziek wakker geworden. Niet iets wat op m'n bucketlist stond van Ghana. Ben dus na het ontbijt weer m'n bed in gegaan. Daphne is wel gaan stucen. De voorkant van het gebouw was vandaag aan de beurt. Het zag er goed uit toen ik later die dag ben gaan kijken.

Toen ik in bed lag werd er ineens aan de deur geklopt. Een beetje geïrriteerd kwam ik mn bed uit. Bleek het Joyce te zijn om weer even te kijken hoe het ging. Echt een schat! Stond er alleen niet zo charmant bij in mn ondergoed met een vest omgeknoopt, ze kon er wel om lachen. Ik vertelde haar dat de strijkbout niet werkte. Ze zei dat je hem zodra die warm is uit het stopcontact moet halen zodat die wat afkoelt (hij heeft geen knopjes enz) Dit bleek indd te werken!

Eind van de middag heb ik eindelijk een keer goed kunnen bellen met nick. De vorige keren was het niet echt gelukt ivm vertaging enz.

Na het avondeten voelde ik me alweer iets beter. We krijgen gewoon heel weinig binnen. Kwalitatieve en kwantitatieve trek (eigenlijk wel gewoon honger maar dat mag je niet zeggen als je in Afrika bent).

Na nog wat kleren te hebben gestreken volgens Joyce haar manier heb ik mn spullen klaargelegd voor morgen. We gaan een 10 uur lange reis maken naar Hohoe. Daar schijn je mooie watervallen te hebben en een apen dorp!

Reacties

Reacties

Williene

Nou meid, dat is niet fijn. Even in gaan slaan bij een supermarkt als je daar vandaag langs rijdt.
Het levert wel weer een mooie advertentie op in je blog:

Begin met 10 kg afvallen. Afvallen was nog nooit zo makkelijk geweest.

:)

Fijne dag vandaag! X

Gerrie

10 uur reizen?man man dan zit vanuit hier met het vliegtuig op Aruba!!
Heel veel succes en beterschap!!!
We blijven voor jullie bescherming bidden xx
Groetjes allemaal!!

Rina&ries van der meij

Hoop dat je weer snel opknapt, Anne. Maar je vriendin werkt nu dubbel zo hard om jouw aandeel in het stucwerk te compenseren.
10 uur reizen naar Hohoe is geen kleinigheid. Kan je niet beter wachten tot je thuis bent en naar de Apenheul gaan?
Maar even serieus: pas wel goed op voor de apen. Een zoon van een kennis van ons is daardoor gebeten en heeft een flinke infectie opgelopen
Groeten aan onze lieve kleindochter Daphne.

Marjan

Klinkt echt pittig allemaal hoor, vind jullie super stoer!
Hopelijk is er in de omgeving van de watervallen meer gelegenheid om (lekkerder) eten te kopen. Veel liefs!

Kees-Jan

Beetje improviseren met de strijkbout, maar het werkt wel.
Wat een afstanden allemaal daar...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active