annececchi.reismee.nl

6 augustus

Gister hadden we aangegeven dat we vandaag graag om 7u ontbijt wilde, we dachten dat hebben we het eten waarschijnlijk om half 8. Je kan namelijk zo een uur wachten op een kopje thee. Maar tot onze verbazing was het er ook echt 7 uur! We kregen we een broodje ei en daarna nog een schaaltje fruit, erg lekker!

Jammer genoeg heb ik de laatste 3 dagen dat ik in de ochtend steeds niet goed voel worden. Kan niet helemaal plaatsen wat het is. Maar hopelijk heb ik het morgen niet.

Voor ons verblijf van 2 nachten met ontbijt en extra drankjes waren we 20 euro per persoon kwijt. Echt geen geld!

Heb de laatste 3 dagen dat ik steeds in de ochtend niet lekker word. Kan niet zo goed plaatsen wat het is.

Na het betalen zijn we begonnen aan de terugreis. Zag er best wel tegenop. 10 uur is lang en je kan door de hobbels écht niet slapen in een trotro. Het eerste deel van de reis ging gelukkig veel sneller dan de heenweg. Toen we werden afgezet in Accra zag Daphne aan de overkant een soort Pizzahut! Wij hoefde daar niet lang overna te denken. We gaan pizza eten! Jasmijn en Martien waren niet zo blij dat we daar wilde gaan eten, hun hadden geen trek ofz? Maar Daphne, Nienke en ik hebben echt genoten van de pizza!

Hierna hebben we nog ongveer 3 uur gereisd en toen waren we weer terug in Akwaakaa. Heb onderweg wel weer een huwelijksaanzoek gehad. Ook hij wilde mee terug naar Nederland.

Weer terug bij het weeshuis waren we benieuwd hoe het ervoor stond met ons lokaal. De aannemer wilde namelijk doorwerken dit weekend en dan zouden we dinsdag klaar zijn. Daphne had gevraagd of hij het cement wilde voorschieten want we hadden vrijdag niet genoeg cash. Hierop zei die gelukkig makkelijk Ja. Iets te makkelijk achteraf want hij had dus helemaal niet begrepen wat Daphne bedoelde met dat cement. Hij was dus dit weekend gekomen maar weer naar huis gegaan omdat er geen cement was.. Nu maar hopen dat we het lokaal optijd klaar komt!

Reacties

Reacties

Kees-Jan

€ 20,- is helemaal niet duur.
Ik kan mij voorstellen dat Pizza op dat moment erg lekker kan zijn!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active