annececchi.reismee.nl

8 augustus

Vandaag was even een minder dagje.

Als ontbijt kregen we een droog brok brood. Ik had heel veel moeite het weg te krijgen maar je weet dat je niks anders krijgt. Als gevolg van het weinige eten steeds hadden we helemaal geen energie en voelde we ons echt niet fijn.

Wel raar om dan te bedenken dat ik volgende week aan een van der valk ontbijt zit! Zeker iets om naar uit te kijken

De aannemer voelde zich ook niet lekker en wilde dus vandaag niet aan de vloer beginnen. Erg balen want nu gaan we het dus echt niet afkrijgen.. Hij ging wel de palen van het gebouw doen maarja dat maakt niet heel veel verschil. Hij doet wel steeds aardiger tegen ons! Hij zegt goedemorgen en vraagt hoe het gaat.

Omdat we dus geen energie hadden door het weinige eten zijn we maar het dorpje ingegaan om daar wat te kopen. Nu kunnen we lekker crackers eten. Beter iets dan niets.

Om wat tijd de doden heb ik nog wat gedaan om de souvenirs een beetje op te leuken. Ook hebben ik en Daphne 'Mens erger je niet gespeeld'. Moet je nagaan hoe erg we ons verveelde.

Uiteindelijk viel ook nog de stroom uit. Nu ik dit aan het typen ben kan ik er wel om lachen eigenlijk maar op het moment zelf écht niet.

Reacties

Reacties

Marco

Aachh.
Ik krijg wel een beetje medelijden met jullie als ik dit zo lees.
Nog een paar dagen en dan kunnen jullie je weer lekker rond eten. ?
Er zijn vast wel wat kilo's afgegaan, wat zeker niet nodig is. ?

Rina&ries

Nou, jullie hadden beter verdiend.
De werkattitude van zo'n aannemer spreekt boekdelen.
Begrijp dat jullie morgen koffers gaan pakken, betekent dat vrijdag de reis naar Accra begint?
Nog even volhouden. Denk er wel aan voldoende te drinken, dames!

Gerrit en janna

Oost west thuis het best. Dit spreekwoord is wel waar.

Liefs van ons meiden x

Anne Cecchi

Vrijdag worden we opgehaald en naar ons hotel in Accra gebracht. Hier schijnen ze een goed restaurant te hebben!!

Kees-Jan

Ik heb zo'n vermoede dat jullie hééééllll vééééllll tijd in dat restaurant gaan doorbrengen ;-)

Jolanda

Pfff Anne volgens mij hebben jullie het best wel zwaar. Sterkte hoor meides en denk maar aan van der Valk volgende week. Dikke kus xxx?

Gerrie

Vreselijk...dat energieloze gevoel :(
Maar gelukkig hebben jullie het vooruitzicht op (goed)eten.hoe anders is dat voor die mensen.
Ik begrijp dat het einde in zicht is?

Hang on en ik hoop dat jullie weer snel fit zijn!!

Anne Cecchi

We zitten nu de laatste dagen op een top locatie! Veel keus qua eten en het eten is ook erg lekker. Met een goed gevulde buik weer naar huis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active