annececchi.reismee.nl

9 augustus

Vandaag zijn wij degene die voor het ontbijt zorgen. We gaan wentelteefjes maken! Er was namelijk best wep behoefte aan een lekker en vullend ontbijt. We hebben bij een klein winkeltje wat melk gekocht en Julliette had de rest van de ingrediënten. Ze wilde graag leren hoe het moest. Het maken van de wentelteefjes ging gewoon goed en Julliette vond ze erg lekker!

Met een gevulde buik konden we veder aan het klaslokaal. Vandaag doen we de vloer. Wij hebben meer het grove werk (scheppen enz) gedaan en de aannemer heeft ervoor gezorgd dat het super mooi glad werd.

Wel verbruikte de vloer veel van ons cement waardoor we te kort kwamen. We hebben met de hulp van Kevin en een vriend van Daphne de benodigde 6 zakken cement kunnen kopen. Heel lief! De vloer kan nu sws afgemaakt worden.

Toen ik even alleen stond bij de aannemer vroeg hij hoe oud ik was. 17, dat was nog wel jong zei hij waarop hij me daarna vroeg om met hem te trouwen. Logica.. Heb hem gezegt dat ik te jong ben en al een vriend heb. Ik dacht eigenlijk dat hij Daphne het leukste van ons vond want die ochtend heeft hij haar nummer gevraagd.

Toen we even later niet meer echt konden helpen zijn we weer een handwasje gaan doen. Moest ook gebeuren!

Hierna ben ik gaan douchen. Ook gelijk de 1e keer dat ik hier mn haar heb gewassen. Normaal doen we het alleen in de weekende in een hotel. Alleen stonk mn haar heel erg naar de rook door het maken van de wentelteefjes.

Na het douchen hebben we een paar uurtjes voor onszelf genomen. Uiteindelijk de muziek aan zet en even een feestje gehouden in onze kamer. Even lekker zo'n energie kick.

Inmiddels was het donker geworden. Het word hier al donker als het half 7 is geweest. We gingen even kijken hoe het met de kinderen was. Even gezellig gekletst met de wat oudere meisjes. Ook was er inmiddels al 2x een kind bij me op schoot in slaap gevallen. Die allebei even op bed gelegd. Op een gegeven moment kreeg ik Abbygail in mn handen geduwd. (Even wat achtergrond info: Abby is het jongste meisje hier, ze is 1 jaar. Ze gaat elke keer huilen als wij 'blanken' in haar buurt komen of haar aanraken) tot grote verbazing stopte ze na 3 sec met huilen! Ik stond daar echt vol verbazing. Het was namelijk 1 van mn doelen om Abby vast te hebben zonder dat ze zou huilen. Had dit doel eigenlijk al opgegeven. Leuke afsluiter! Ook Daphne haar vastgehouden!

We gingen voldaan terug naar de kamer. Na een paar meter gleed ik alleen met mn slipper vol door een vers gelegde drol! Hahah

Reacties

Reacties

Rina&ries

Afwisselend, zo'n laatste dag op het project. Die zullen jullie vast wel herinneren. Heeft Daphne ook het huwelijksaanzoek afgewezen? Vermoed van wel
Morgen al een start met de reis terug. Zal vast een goed gevoel geven!

Jolanda

Nick is vast heel blij als hij jou weer veilig terug heeft ?

Anne Cecchi

Volgens mij heeft hij haar niet gevraagd om met hem te trouwen gelukkig!

Ben ook erg blij om weer naar hem terug te gaan

Kees-Jan

Hoeveel keer ben je nu al ten huwelijk gevraagd...???
Volgens mij wil hij zijn harem uitbreiden...
Leuk dat je Abby kon vasthouden zonder dat ze huilde!
Lekker nog even zo'n afscheidssouvenir onder je schoen...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active