annececchi.reismee.nl

11 augustus

Vandaag hebben we nog maar een paar uurtjes hier en dan gaan we gewoon écht weg.

Heb wel slecht geslapen vannacht. Misschien wel om die reden.

Bedacht me gister dat m'n namen projectje nog niet af is en ik dat vandaag echt nog moet doen! Was namelijk begonnen met het maken van foto's van iedereen en daar hun naam bij te zetten zodat ik het thuis ook niet zal vergeten.

Eenmaal buiten liepen we even naar de keuken om te checken of we pannekoeken kregen. Ze waren in de maak! Kon niet wachten toch ze klaar waren.

In de tussentijd hebben we nog even van de kinderen genoten en heb ik ook mn namen projectje af gekregen. Als aandenken hebben we ook nog een foto van ons afgedrukt en onze namen in de vloervan het klaslokaal gezet.

William zou ons 10u ophalen en stond jammer genoeg al eerder voor de deur. Vond het heel moeilijk om weg te gaan omdat je ook weet dat je ze niet meer gaat zien. De meeste kinderen besefte doordat ze nog jong zijn ook niet dat we écht weg gingen. Was wel jammer eigenlijk want ze snapte niet dat je echt doei tegen ze aan het zeggen was en een afscheidsknuffel gaf.

Eenmaal in het busje onderweg naar Nienke, Jasmijn en Martien viel het toch wel zwaar. Ga die kindjes missen!

Onderweg zagen trouwens nog een bord met 'Feyenoord academy'. Wel raar om dat hier tegen te komen.

Na denk anderhalf uur waren we bij Nienke, Jasmijn en Martien. Volgens de orginele planning zouden hun als 1e opgehaald worden om 8u. Ze stonden dus al heel lang klaar. Maarja that's Ghana.

De reis naar ons verblijf ging gevoelsmatig heel snel. 1u ofz waren we er al. We hadden nog een hele dag! Het is ook onwijs leuk hier. Allemaal kleine huisjes. We zitten ook pal aan het strand! Het heet trouwens Big Milly's Backjard mochten mensen het willen weten. Ons 'huisje' bestaat uit in kamer met een badkamer en 2 grote bedden. De 1e nacht slaapt Martien hier ook nog op een matras. Hij gaat zaterdag namelijk al terug naar nederland. We zitten trouwens 10 meter veder dan de plek waar we de 3e dag dans en drum les kregen. Dit gaan we maandag trouwens weer doen omdat er dit weekend er maar 1 vrijwilliger nieuw is gekomen. Het is natuurlijk niet leuk om heel die introductie alleen te doen dus had Tina gevraagd of wij het nog een keer wilde doen.

Na een beetje geïnstalleerd te zijn zijn we snel naar het restaurant van hier gegaan. Ik en Daphne hadden online al gezien dat de kaart best goed is dus we hadden er zin in! De kaart van online kwam gelukkig overeen met wat ze echt hebben. Heb een hamburger genomen die er ook echt super uitzag en smaakte.

Ze hebben hier voor ons muurtje, dat ons scheid van het strand, nog een aantal winkeltjes. In 1 van deze winkeltjes heb ik een spel geleerd van een man genaamd Noah. Erg leuk. Heb zelfs gewonnen!

In de avond hebben we weer lekker gegeten in het restaurant. In de tussentijd was er een brassband begonnen met spelen en waren er ook dansers. Heel leuk om te zien!!

Toen we naar bed gingen was het wel een beetje ongemakkelijk. Martien stond bij de deur en je kon van zn gezicht aflezen dat hij niet zo goed wist wat hij nu moest doen. Uiteindelijk zei die ongemakkelijk 'ik ga wel even naar buiten'. Jasmijn heeft hem uiteindelijk teruggeroepen. Toch wel even mn lach moeten inhouden.

Rina&ries

Afscheid nemen doet een beetje pijn. Stop alle mooie herinneringen in jullie koffers, en sla ze thuis op in je geheugen
Goede reis terug, we kijken er naar uit!

Kees-Jan

Begrijpelijk dat afscheid nemen zwaar is. Je hebt toch een band met ze opgebouwd.
Leuk dat jullie je namen in de vloer hebben achtergelaten!

Marjan

Tot gauw weer dames!