annececchi.reismee.nl

12 augustus

Ondanks de super omstandigheden ben ik vanacht niet lekker geworden. Voor hoever de details, het kwam er aan beide kanten uit. SORRY!

als ontbijt had ik een gezonde pap. Smaakte prima. Zo fijn om iets anders te eten dan droog brood!

Na ontbijt gingen we (Daphne, Nienke, Jasmijn en ik) onze spullen pakken want we gingen redelijk wat doen vandaag. Martien bleef achter wacht hij zou om 12u opgehaald worden en dan naar het vliegveld worden gebracht.

De eerste stop van vandaag was bij het Kwame Nkrumah Nemorial Park. Kwame Nkrumah was de eerste president van Ghana en heeft Ghana onafhankelijk gemaakt. Er is een groot monument gemaakt om zijn graf (groepsapp). Voor de rest eigenlijk niet zo interessant.

Hierna liepen we naar het Accra Art Centre. Dit is eigenlijk gewoon 1 grote markt met alleen maar souvenirs. Vind het inmiddels ook heel leuk om te onderhandelen en souvenirs te kopen. Zou eigenlijk 1 lege koffer moeten hebben inmiddels. Had namelijk 1 koffer met spullen om uit te delen maar die is alweer opgevuld met souvenirs.

Toen we klaar waren met de inkopen zijn we vertrokken naar de West Hill Mall. Hier hadden we in het begin onze simkaarten gekocht. Er zijn gewone winkels en zelfs supermarkten. We zijn eerst maar lekker pizza gaan eten want daar waren we echt aan toe. Toen die op was hebben we de winkels bekeken en wat dingetjes gekocht. Jasmijn en Nienke wisten ook dat hier een leuk koffie tentje zat omdat ze al vaker deze maand naar de Mall geweest waren (ze zaten er relatief dichtbij met hun project). Hier hebben de meiden frozenyoghurt op en ik een smoothie en carrot cake to-go. Erg lekker!

Eenmaal terug bij Big milly's hebben we uitgebuikt en gechillt op de kamer.

Rond 8 uur waren onze buiken wel weer klaar voor een volgende maaltijd en zijn we weer lekker in het restaurant gaan eten.

Vanavond zou er ook een Reggae Party zijn bij ons verblijf. Had er ook al meerder mensen in de omgeving over gehoord. We hadden er wel zin in! Onze leukste outfit aangetrokken (stelt nog steeds niet veel voor haha) want we zouden er een soort bonte avond van maken. Het begon alleen maar niet.. Om 10u was het nog niet begonnen. Uiteindelijk zijn we maar naar de kamer gegaan en hebben we het daar nog heel gezellig gehad!

Kees-Jan

Volgens mij zijn jullie deze dagen vooral heel erg aan het genieten van het eten... :-)

Anne Cecchi

Dat is zeker waar!