annececchi.reismee.nl

14 augustus

De laatste dag in Ghana!

Vandaag waren we allemaal al 7 uur wakker. Dit kwam mij wel goed uit want ik was van plan een vroeg wandeling te maken over het strand.

Op het strand was het heel rustig en de zee kwam heel hoog soms zelfs zo hoog dat er geen strand was om te lopen. Wel heel gaag!

Toen zijn we lekker gaan ontbijten en onszelf klaar maken. Heeel lang gedoucht! (Vooral omdat de straal een beetje lullig was) Wel koud water maar daardoor ga ik thuis wel echt genieten van de douche.

Toen de laatste spullen ingepakt waren werd er ineens geklopt 'Police!' Een beetje zenuwachtig deed ik open. Waren het gewoon William en Dennis! Ze kwam ons halen.

We gingen naar de andere vrijwilliger. Eenmaal daar bleken we niet te gaan dansen en drummen en hebben we gewoon met Tina gekletst. Ze vertelde echt verschrikkelijk verhalen over Charity. De enige reden dat ze er nog vrijwilligers heen stuurt is voor de kinderen.

Hierna gingen we naar het vliegveld. We waren er al 2u terwijl we 10u gingen vliegen. Uiteindelijk in het wachten meegevallen door de lange incheck en douane. Ook onwijs vaak mn paspoort moeten laten zien. Werd zelfs 14 geschat! Deuk in mn ego..

We hadden wel 20 min vertaging maar de reis zelf viel mee. We hebben tenslotte al een keer 10 uur in een trotro gezeten.

Kees-Jant

Ik denk dat je wel van meer dingen gaat genieten dan alleen de douche ?

Jammer dat van Charity, maar jullie hebben er heel goed werk gedaan???

14 jaar...???!!! ?

Gelukkig is de reis verder goed verlopen en zijn jullie weer lekker thuis!!!

Rina&ries

Nu we dit lezen zijn jullie alweer lekker thuis. Met alle mooie en minde mooie herinneringen
Afrika vergeet je nooit, zeker weten,
We horen de verhalen wel van Daphne
Bedankt voor de trouwe verslagen, vonden we heel interessant