annececchi.reismee.nl

26 juli

Het wassen van de kinderen gebeurd steeds later in de ochtend maar volgens mij worden we nog steeds om 7u op het terrein verwacht. Ga voortaan gewoon wat later m'n bed uit.

Toen we een ballon kapot wilde gaan prikken zagen we dat de hele lijn met ballonnen eraf was gehaald..

En daarna kwam ook nog eens een hele truck met zand aangereden! Alsof we al hadden toegezegd dat we vandaag zouden gaan opknappen enz. We hebben nog helemaal geen geld! Ook hebben we gister alleen goed geïnformeerd over de prijzen. Iemand heeft blijkbaar een startsein gegeven maar dat waren wij niet. Behoorlijk geïrriteerd zijn we om uitleg gaan vragen bij Charity. Die beweerd van niks te weten. Ik geloof haar niet helemaal. Qua geld hebben we geen goed gevoel bij haar en dat werd pas ook bevestigd door Tina. Ze zei ook dat als we maar een beetje geld hadden dat we dat ook konden geven.

Tijdens ons ontbijt hoorden we ineens muziek. We gingen kijken waar het vandaan kwam en zagen dat het uit een lokaal kwam. Ze hadden een soort godsdienst les en dat begint altijd met zingen en dansen. Die vrolijk te me wel een beetje op!

Daarna dachten we leuk ons haar te laten vlecht in het dorpje. Een vrouw waarmee we water gekocht hadden zei dat ze dat daar elke ochtend haar haar liet doen. Eenmaal daar zei het vrouwtje dat ze het niet voor ons kon doen ofz.

Na een tijdje vervelen kregen we een berichtje van Tina. Ze zou langskomen! Vanaf dat moment is het beter gegaan. Tina heeft met ons gezetten en naar ons geluisterd. Ze kon heel goed verwoorden wat we bedoelde. Ze vertelde dat Charity haar en Kevin had verzekerd dat er gebouwd ging worden in deze periode. Tina was dus ook niet erg blij met Charity. Om ons te helpen heeft Tina alvast wat zakken cement, gereedschappen en iemand om te helpen betaald. Ook heeft je heel goed met Charity gesproken. Tina was het er ook absoluut niet mee eens dat Charity alleen aardig doet als je haar geld geeft. Waarschijnlijk zijn we de laatste vrijwilligers die naar dit project gaan.

Nadat Tina geweest was voelde ik me stukken beter! We kunnen aan de slag. Alleen hadden we het geld nog niet.. maar onze lieve families hebben ervoor gezorgd dat binnen een uurtje het geld hadden!

Morgen gaan we al beginnen dus we hebben weer iets om naar uit te kijken!

José

Super! En nu klusserdeklus.
Succes. X

Marco

Gelukkig toch nog snel opgelost.
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen. Veel succes met het bouwproject!

Kees-Jan

En nu lekker handen uit de mouwen!!!

Gerrit en janna

Spierpijn??? Dat hoort er bij. Dan zijn jullie goed bezig.

Liefs van ons, en een dikke knuffel.