annececchi.reismee.nl

13 augustus

Vandaag hebben we 'uitgeslapen'. De andere 3 werden 9 uur wakker en ik 8 uur door darmklachten. We hebben nog lekker lang op bed gelegen en zijn pas half 11 richting het restaurant gegaan.

Onderweg naar het ontbijt zien we ineens Jasmin en Annelaura (2 van de 11 vrijwilligers) hun zouden hun laatste week ook doorbrengen in dit plaatsje. Ze dachten alleen dat het niet op precies dezelfde plek was. Met z'n 6e zijn we gaan ontbijten. Was erg gezellig! Ook intressant om te horen hoe hun het hebben gehad.

Vandaag gaan we lekker een chilldag houden en een beetje inpakken enz. Gisteravond was er trouwens tijdens de reggae avond een leuke Engelse jongen met ons (vooral met Nienke) komen praten. Dit kreeg vandaag nog een vervolg.

Omdat we dus laat ontbeten hadden zat ik nog vol van het ontbijt. Heb niks genomen. Had namelijk ook nog een carrot cake achter de hand!

Na de lunch ben ik het strand op gegaan en naar Noah gegaan om nog een potje te spelen van het spel dat hij me eergisteren had geleerd. De 1e keer had ik al van hem gewonnen en nu weer. Dit keer wel met hulp van zijn vrienden. Ze vonden het fantastisch dat hij verloor in z'n eigen spel.

Eerder deze dag had Nienke een briefje geschreven 'hay im Nienke, the blond girl from the Netherlands. En dan haar nummer. Daphne had dat aan Alex gegeven toen ik en Jasmijn op het strand waren. Precies toen ik terug kwam liep Nienke richting Alex. Daphne vertelde me dat hij blij reageerde op het briefje en vroeg of ze wilde komen. Wij waren helemaal enthousiast!

Nadat we even hadden gekeken hoe het er met de 2 aan toe ging (we konden ze zien zitten vanuit ons raam) ben ik nog even souvenirs gaan shoppen op strand.

Hierna moest ik toch echt aan mn koffer beginnen.. hij zat gewoon even vol als de heenweg.

Na 2 uur zat nienke er nog. We konden zie dat dat ze helemaal tegen hem aan zat en hij z'n arm om haar heen had. Helaas moesten we ze storen om te gaan eten. Ze heeft wel een afscheidskus gehad later die avond want ze was nog terug gegaan. Ben benieuwd of het een vervolg krijgt als we terug in Nederland zijn!

Reacties

Reacties

Kees-Jan

Gezellig dat jullie de anderen ook weer tegen gekomen zijn.

En leuk dat je weer van Noah gewonnen hebt!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active