annececchi.reismee.nl

16 juli

07:00 Ontbijten met zn allen. Met een volle maag even onze omgeving gaan verkennen. Kippen, geiten en honden lopen overal los rond.

Daarna het busje in voor een route over de dancing roads*. We stopte bij het huis van Tina om een andere vrijwilliger op te halen die al een dag voor ons was aangekomen. Hampos uit zweden, 20 jaar.

En toen gingen we naar wat ons hoogtepunt van de dag ging worden: de kerkdienst!

Eerst in kringen een verhaal over Deborah besproken en toen begon de echte dienst. Mensen waren aan het zingen en dansen en liepen gwn heen en weer. Zoveel positieve energie! (Hoop dat ik de filmpjes kan delen!) Intens van genoten. Voelde me nu voor het eerst denk op mn gemak. Ook moesten we naar voor komen en ons voorstellen en liet Adrian iedereen zien hie goed hij trompet kan spelen. Iedereen ging los! Het serieuze deel van de dienst (2 van de 3 uur) zat ik naast 3 Jessica, Trustlin en Deborah van ongv 10 jaar. Hun hebben me af en toe uitgelegd wat er gebeurde. Zoals toen iedereen door elkaar heen stond te praten/schreeuwen. Dat bleek het gebed te zijn.

Na de dienst gingen we naar het huis van Tina (ons contactpersonen) om te lunchen. Nou het was gewoon dinner hoor! Kippenpoot met een soort nasi. Erg lekker!

Weer bij het hotel hadden we een hoop vrije tijd. Eerst even bijgekomen op de kamers en toen besloten we om met ons groepje weer een stukje te lopen. Ons 'dorpje' ligt aan een soort grotere weg. Zodra je bij de weg bent veranderd gelijk de hele sfeer: druk verkeer, veel getoeter, mensen die je na roepen. Het voelde niet helemaal lekker dus we zijn weer ons veilige dorpje ingegaan. Het was sws tijd om ons klaar te maken voor het avond eten. Wat een verrassing: kippenpoot met een soort nasi! Wel gewoon lekker hoor.

Na het eten weer naar de kamers en nu ga ik lekker slapen.

Morgen komen er namelijk nog 4 vrijwilligers en zitten we gewoon om 7u te ontbijten.

*de wegen hebben hier giga gaten dus je gaat constant op en neer in de bus. We hebben het de dancing roads genoemd.

José

Leuk om je blogs te lezen. Ik zie het helemaal voor me en zo zijn we er toch een beetje bij.
Hoop dat het lukt om vervangende spullen te vinden!
Groetjes xxx

Kees-Jan

Leuk om jullie ervaringen zo mee te kunnen maken!
Is het een gezellige groep?
Dancing roads :-) Leuke naam!
Balen van je spulletjes. Heb je daar in het dorpje wel winkeltjes om dingen te kopen?
Ik kijk uit naar jullie volgende verhalen!!!
Groetjes en zegen!

Angela

Leuk Anne!

Leonie

Echt bizar dat je spullen zijn verdwenen!

Wel gaaf om te lezen dat het nu al goed bevalt en het avontuur begonnen is!!!

Van ons allemaal de groetjes en heel veel plezier. X

Marco

Je hebt al 2 leuke stukjes geschreven!
Fijn dat we jullie avontuur zo een beetje mee kunnen beleven.
Ik kijk uit naar je nieuwe ervaringen.
X